Klachtenregeling

Op deze pagina kunt u lezen wat u kunt doen als u een klacht heeft. Ook als u een suggestie of een compliment heeft, horen wij dat uiteraard graag van u. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zullen er in alle gevallen iets mee doen.

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

Wij doen er alles aan om u goede begeleiding en huishoudelijk ondersteuning te bieden. Wij streven ernaar dat u zich thuis voelt bij Directzorg en dat u positief bent over onze dienstverlening. Maar ook bij ons kan er wel eens iets mis gaan. Begeleiding en ondersteuning is en blijft immers mensenwerk. Daardoor kan het gebeuren dat u toch niet tevreden bent of vindt dat wij ons werk anders of beter kunnen doen. Wij willen dat dan graag van u horen. Hier leren wij namelijk van. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Klachtenfunctionaris

Bent u ontevreden en komt u er met de direct betrokken medewerker(s) of coördinator niet uit of wilt u uw klacht liever met iemand anders bespreken? Dan kunt u contact opnemen met Merel Meijer, de interne klachtenfunctionaris van Directzorg. Zij is bereikbaar via klachtenfunctionaris@directzorg.nl, of telefonisch (maandag t/m donderdag) via 088 - 347 32 60. Zij kan u informatie geven, begeleiden en ondersteunen. Ook kan zij bemiddelen als een gesprek tussen u en de direct betrokken medewerker(s) of coördinator onvoldoende oplevert. Zij zal altijd proberen tot een oplossing te komen.

Kunt u niet zelf een klacht indienen of in gesprek gaan met de klachtenfunctionaris? Dan mogen uw naasten of uw vertegenwoordiger dat voor u doen.

Indien we niet tot een goede oplossing komen kunt u zich wenden tot een onafhankelijke, externe klachtenfunctionaris van Quasir.

Meer informatie over het indienen van een klacht vindt u hier:

No items found.

Downloads

No items found.

Veelgestelde vragen